Wednesday, October 28, 2009

Cutes Baby In Walker Contest

Posted by gEE at 1:53 PM 0 comments

hehehee.....contest lagi....
kali ni saya join contest the Cutes Baby In Walker...
Contest ni dianjurkan oleh ometomei
sempena ulangtahun Putrinya yang ke 2 iaitu Nur Aqilah Insyirah...
dan
pesertanyer ialah...
macam besa lah...
AQEEL NAUFAL BIN AHMAD QAMARUL
1 TAHUN 3 HARI


pendapat saya.... penggunaan walker ni ade banyak kebaikan dan keburukannya..selain dari melatih untuk kanak2 mudah berjalan...walker ini juga digunakan bila kita nak buat keje n xder orng nak jaga kanak2 tersebut... letak jer Aqeel dalam walker tu... dia main la pusing2 sendri...xder la kacau kita buat keje... keje cepat siap...TETAPI pengawasan dan perhatian mestilah ade... xleh biar jer dia... sbb nnt ade lah barang or benda yg 'terlarang' dia nak capai...lagi satu takut dia terjatuh or tergolek... itu la keburukan walker ni...

so..

ape yang penting....

~KESELAMATAN~

Tuesday, October 27, 2009

Online Contest - Senyuman Ceria Si Comel

Posted by gEE at 12:54 AM 2 comments
ini contest pertama yang saya join... hehehehe
nak cuba nasib:)...
contest ni dianjurkan oleh SMILEYKIDZ....
Hadiah yang ditawarkan oleh SMILEYKIDZ ialah.......
~Outdoor fotografi selama 1 jam - unlimited shots~
dan
~1 sticky album dengan 20kpg gambar terbaik~


menarik n tertarik sangat kan......

dan
pesertanyer
adalah.
AQEEL NAUFAL BIN AHMAD QMARUL
1 TAHUN 3 HARI



So... kepada sesape yg nak join contest ni boleh la ke

SMILEYKIDZ

GOOD LUCK:)

Monday, October 26, 2009

@ Mines Wellness Hotel

Posted by gEE at 1:22 AM 1 comments
Jumaat petang lepas balik keje pegi hotel dekat mines...
bawak la budak kecik tu ngan cik uya nyer...
ayah ade keje kat situ seminggu..
so kami p la jenjalan sambil nak lawat ayah kat sana...
padahal dekat jer ngan umah..
bukan jauh pon...heheehe
best gak la hotel ni... dianyer swiming pool ala ala pantai cm tu...
tp Aqeel takot air... n dia 'geli' klo letak kaki atas pasir pantai tu...
so.. kami tengok jer la org mandi-manda:)
tasik kat depan hotel tu pon cantik...
ade banyak ikan... rugi x bawak roti.. klo x boleh bagi ikan makan...


Tuesday, October 13, 2009

Keychain - RM 2.50 each

Posted by gEE at 1:59 PM 0 comments
ORDER NOW!!!
 

camarqaseh Copyright © 2009 Baby Shop is Designed by Ipietoon Sponsored by Emocutez