Wednesday, July 8, 2009

@ Promosi Kerja Kahwin

Posted by gEE at 6:24 AM
Petang tadi ajak Ain n Kak Ely pegi "PROMOSI KERJA KAHWIN" di Kompleks Kraf kuala Lumpur, Jalan Conlay... sapa2 yg lom kawen n tengah dok survey pasal kerja kawen ni elok la datang sini.. macam2 ade... pelamin, hantaran, katering, andaman, photo dll....
Masa pusing2 kat situ... saya kagum tengok org ni dok buat sulaman Benang kat kain.. cantik sangat.. sulaman nyer halus....tambah2 lagi dia guna mesin jahit lama...

Ni singgah kat booth Pn Ann... mmg niat datang sini nak jumpe Pn Ann.. tp hajat tak kesampaian sbb Pn Ann xde kat Booth ari ni....huhuhuh sedihnyer....tp xpe lah... dapat juga saya tengok hasil sulaman Reben yg dihasilkan oleh Pn Ann depan mata... cantik sangat... sy mula2 minat ngan sulam reben ni pon sbb terjumpe Blog Pn Ann... kagum ngan kecantikan dan seni sulaman reben Pn ann... bila la Pn Ann nak buka kelas Online dia semula..hajat di hati nak join kelas tu....

0 comments:

Post a Comment

 

camarqaseh Copyright © 2009 Baby Shop is Designed by Ipietoon Sponsored by Emocutez